La ANPA del CEIP Castro de Ouro de Alfoz convoca una concentración el próximo lunes «ante a falta de resposta por parte da Xunta»

2024091216211882927
photo_camera CEIP Plurilingüe Castro de Ouro
«Pedimos o que nos corresponde: un trato xusto para que os nosos fillos e fillas teñan as mesmas oportunidades», explican desde el colectivo

La ANPA del CEIP Plurilingüe Castro de Ouro de Alfoz, tras la falta de respuesta por parte de la Xunta de Galicia, anunció el inicio de movilizaciones ante el incumplimiento por parte de la Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades de los acuerdos sobre agrupamientos previstos para este curso 2024-25 y la supresión de la plaza de especialista en Pedagogía Terapéutica en el centro de Alfoz. 


Desde la asociación explican que «puxémonos en contacto coa Xefatura Territorial, sen recibir resposta, contando coa única información aportada polo centro». Como representantes de las familias, reclaman estar informados de los pasos que se están dando desde la Xunta de Galicia y si se van a atender sus demandas. Ante la falta de respuesta, «desde a ANPA informamos ás familias da situación e decidimos convocar unha concentración para o luns 16 de setembro as 09.30 horas, coincidindo coa entrada do alumnado ao colexio», en señal de protesta ante la carencia de profesorado en el inicio del curso escolar.


El colectivo, que agrupa a las familias de los 39 alumnos del centro, indica que «non solicitamos nada que non nos pertenza, simplemente reclamamos que a Xunta cumpra a Resolución do 10 de xaneiro de 2024, publicada no DOG de 17 de xaneiro». Por otra parte, desde el colectivo iniciarán contactos con las organizaciones sindicales CC.OO., ANPE e UGT-SP, pues «xa que asinaron o acordo terán que velar por que se cumpra», indican desde la ANPA.


En la resolución aludida, se indica que en las aulas que escolaricen alumnado de diferentes niveles, ciclos y/o etapas educativas serán de aplicación las ratios recogidas en el Acordo de agrupamentos do alumnado, del 10 de julio de 2009. Este acuerdo indica que se podrá agrupar el alumnado de primaria perteneciente a distinto ciclo en una misma unidad cuando el número sea igual o inferior a 12, por lo que desde el colectivo señalan que «aínda que no outro agrupamento contamos xustamente con 12 alumnos, habería que avaliar se algún deles ten necesidades específicas de apoio educativo, o que modificaría a ratio. Todo isto agravado polo feito de que nos eliminan a especialista en Pedagoxía Terapéutica coa que contaba o centro». 


Desde la asociación subrayan, además, que se trata de «un agravio respecto a outros colexios nos que si se está cumprindo a ratio» e indican que «dóenos moito que desde a Delegación da Xunta en Lugo se diga que se está apostando por igualar as condicións do ensino en todo o territorio e se faga totalmente o contrario». 


Desde la ANPA del CEIP Castro de Ouro relatan que «o noso colexio sempre se caracterizou polo seu bo funcionamento» y recuerdan que la implicación de toda la comunidad educativa siempre fue clave en el éxito del sistema educativo del colegio, «feito que deu lugar a que familias doutros municipios apostaran polo noso centro para a educación dos seus fillos e fillas», destacando que así «colaboramos tamén co cumprimento das ratios doutros colexios e a que as súas aulas non estean masificadas». Por todo esto, «pedimos o que nos corresponde: un trato xusto para que os nosos fillos e fillas teñan as mesmas oportunidades».

Comentarios