Dani Vega destaca un 2024 «cheo de traballo e xestión» y anuncia una inversión importante en el abastecimiento de agua

NOTICIAS AQUI DIARIO (1200 x 675 px) (43)
photo_camera «Remato felicitando o 2025 a todos os veciños e veciñas de Ribadeo, un pobo que segue avanzando porque entre todos o facemos posible», di Dani Vega
El alcalde de Ribadeo realiza un balance positivo del año y subraya el avance en infraestructuras, espacios verdes y accesibilidad, con el abastecimiento de agua como prioridad para 2025

El alcalde de Ribadeo, Dani Vega, ha realizado un balance positivo del año 2024, calificándolo como «un ano cheo de traballo e cheo de xestión para que Ribadeo avance». Entre los logros del último año, el regidor destacó las inversiones en infraestructuras, espacios verdes y accesibilidad, y anunció que la mejora del abastecimiento de agua será el gran objetivo de su equipo de gobierno para los próximos meses, con un proyecto que alcanzará los 8,5 millones de euros.

Vega subrayó que «en materia de infraestruturas investimos 685.000 euros, tanto no interior como na costa. Imos seguir traballando nesa liña, buscando orzamento para seguir investindo nas nosas vías de comunicación, na limpeza e conservación das pistas de terra e de concentración, na recuperación do patrimonio, por exemplo nas fontes, e na mellora dos espazos públicos nas parroquias». El alcalde mencionó la recuperación de marquesinas y el acondicionamiento de la zona de los contenedores.

También hizo referencia a las mejoras en edificios municipales como la Escuela de Música, donde se han eliminado barreras arquitectónicas con la instalación de un ascensor y nuevas ventanas. «Na Escola de Música investimos 80.000 euros, máis 9.000 en equipamento para o alumnado», añadió. También destacó avances en el centro de día, en la escuela infantil, en la residencia hospital asilo «na que se avanza a moi bo ritmo. Certificamos 800.000 euros e asi vamos seguir traballando nos proxectos».

En el ámbito de los espacios públicos, Vega explicó que «recuperamos espazos verdes no Cargadoiro e na Vilavella, ademais de mellorar as praias, en Esteiro, Castros, Illas e As Catedrais. Na praza Pancho Maseda eliminamos barreiras arquitectónicas, renovamos o pavimento e o alumeado, e no parque de San Miguel dotamos de novo equipamento infantil e imos mellorar o peche perimetral».

Otro punto destacado fue la puesta en marcha de aparcamientos exprés en las farmacias. Según el alcalde, «poucos concellos teñen estes aparcamentos, e nós considerámolo unha medida interesante que xa ampliamos con proxectos como o novo aparcamento en Rafael Fernández Cardoso».

En el ámbito social y económico, Vega valoró las actividades organizadas en Ribadeo a lo largo del año, como el proyecto ‘Preto de Ti’. «É importante destacar que nas actividades deste proxecto pasamos de 80 a 190 participantes, o que reflicte o éxito das iniciativas dirixidas tanto ás parroquias como á vila. Recuperamos tamén os bailes dos domingos, unha actividade moi valorada».

De cara a 2025, el regidor insistió en que el abastecimiento de agua será clave para garantizar el futuro del municipio. «Esta obra de 8,5 millóns de euros é fundamental para que Ribadeo non teña problemas de auga nos próximos anos».

Vega concluyó agradeciendo el esfuerzo conjunto de la ciudadanía y las administraciones. «O que se fixo e o que queda por facer facémolo entre todos. Remato felicitando o 2025 a todos os veciños e veciñas de Ribadeo, un pobo que segue avanzando porque entre todos o facemos posible».

Comentarios