El gobierno municipal de Barreiros aprobó en la Xunta de Goberno de ayer, jueves, un proyecto de adecuación de la cafetería del centro social, con una inversión de 54.088,34 euros, destinados a la ejecución de las obras y mejoras necesarias para poner en funcionamiento este servicio.
La alcaldesa explica que «o bar do Centro Social de San Cosme quedou vacante o pasado mes de xuño, tras a renuncia da titular do contrato de alugueiro asinado no ano 2015 cunha duración de 10 anos. Tras acordar coa inquilina os prazos para o desaloxo e a limpeza, a finais de verán realizouse unha visita de inspección e inventariado e recollida das chaves, na que se detectaron graves incumprimentos que xa existían no momento en que foi licitado o contrato no 2015».
En dicha visita, asegura la regidora, «comprobamos que, ademais de problemas estruturais que xeraban filtracións e humidades no edificio, existía un problema crucial na instalación eléctrica que estaba directamente enganchada, sen ningún tipo de garantía á instalación do centro social».
Según la información trasladada, desde el Concello informan que «esta situación deuse desde o primeiro momento do contrato celebrado no 2015, sendo coñecedor e responsable o anterior goberno municipal que, deliberada e irresponsablemente promoveu a prestación dun servizo e dunha actividade económica nun local que incumpría os mínimos de seguridade, podendo xerar un problema para o Concello e mesmo para a persoa que rexentaba o negocio».
Tras conocer la situación, añade, «o goberno municipal adoptou a decisión de non licitar un novo contrato ata ter solucionadas estas cuestións cruciais e responsabilidade única do propio Concello». De este modo, se elaboraron los proyectos eléctricos y arquitectónicos necesarios para garantizar la seguridad y viabilidad del local antes de su reapertura, precisan.
Ana Ermida explicó que el importe total de la inversión asciende a 54.088,34 euros, en los que se incluyen la instalación eléctrica, la impermeabilización de la fachada y la cubierta, así como la dotación de mobiliario y la adecuación del local para cumplir con los parámetros necesarios para la licencia de actividad correspondiente, cuestión que, precisan, se venía incumpliendo durante todos estos años.
Esta inversión será financiada en parte con cargo al Plan Deputación de 2025, con un importe de 48.500 euros, asumiendo la diferencia el Concello de Barreiros con fondos propios.
La alcaldesa manifestó que tratarán de agilizar al máximo los tiempos de licitación y ejecución de las obras para poner en marcha el servicio de cafetería lo antes posible.