Polémica entre PP y BNG a cuenta de la unanimidad del pleno de la Diputación para demandar al Estado la reactivación de la A-74

FOTO PP Pleno Deputación decembro 2023 (1)
Los nacionalistas afirmaban que habían logrado la unanimidad del Pleno Provincial con una propuesta que insta a la Xunta a reactivar la VAP Costa Norte y al Estado a consensuar un cronograma para agilizar la A-74. Por su parte, los populares critican «a nula congruencia de BNG e PSOE» que «no mes de novembro alegaban que non se deberían mesturar infraestruturas». 

Los populares afirman que han sido ellos los que consiguieron la unanimidad del pleno para demandar al Gobierno del Estado reactivar de inmediato el desbloqueo de la A-74 presentando un cronograma con plazos e inversiones concretos, con una fecha para la conclusión de esta infraestructura. 

El portavoz popular, Antonio Ameijide, también criticó «a nula congruencia de PSOE e BNG que no pleno de novembro rexeitaron as emendas presentadas polo PP para incluír nunha moción dar celeridade ás obras da autovía da Mariña alegando que non se deberían mesturar infraestruturas despois de ver como hoxe tanto socialistas como nacionalistas afirmaron que, ademais da A-74, habería que reclamar máis infraestruturas para A Mariña e para a provincia».

Pese a esto, los diputados populares «demostramos altura de miras e responsabilidade institucional xa que o fundamental é que se melloren as infraestruturas na nosa provincia xa que o Goberno do Estado ten moitos debes que corrixir cos lucenses en materia de comunicacións». 

Comentarios