El Concello de Foz acusa a la conselleira de Política Social de abandonar a los mayores y bloquear el diálogo institucional

Fran Cajoto denuncia que Fabiola García se niega a reunirse con el Concello y califica su actitud de «soberbia»

El alcalde de Foz, Fran Cajoto, acusó este miércoles a la conselleira de Política Social, Fabiola García, de mantener una actitud  «insensible, cruel e soberbia» con el municipio al negarse, según afirmó, a reunirse con el Concello para abordar los problemas de la residencia de mayores.

Cajoto asistió al Pleno del Parlamento de Galicia desde la tribuna, acompañado por la primera teniente de alcalde, Inés López Couto, y la edil de Asuntos Sociais, Ana Rojo. Desde allí, reclamó una rectificación por parte de la conselleira y pidió al presidente de la Xunta que actúe ante esta situación.

«A conselleira abandona aos maiores de Foz, adebeda anualmente máis de 700.000 euros ao Concello e como quen oe chover. Se o tempo que gasta en insultarnos o dedicara a traballar, xa nos teriamos reunido dez veces», señaló el alcalde.

El regidor apuntó además que, mientras mantiene reuniones con otros conselleiros esta misma semana, Fabiola García «segue boicoteando a este concello».

«Na política non todo son fotos, inauguracións ou convenios con compañeiros do Partido Popular. Hai que abordar os problemas e máis nunha consellería como Política Social, a máis importante de todas, da que depende directamente o benestar das persoas», añadió.

«Creo que queda retratado o perfil desta persoa: xa é hora de que o presidente da Xunta a chame a contas», concluyó Cajoto.