El PP de Foz, indignado por conocer por la prensa las intenciones de Cajoto con la residencia de mayores
El Partido Popular de Foz ha mostrado su «profunda indignación» tras conocer a través de los medios de comunicación las intenciones del alcalde, Fran Cajoto, respecto a la residencia de mayores del municipio.
El portavoz del grupo, Javier Castiñeira, lamenta la actitud del regidor: «Sentímonos indignados ao ver como Cajoto pretende recibir a residencia da Xunta para logo feirear con ela con outras administracións. É unha falta de respecto e unha traizón tanto á soberanía municipal coma aos usuarios e traballadores».
Desde el PP acusan al alcalde de seguir actuando de espaldas a los grupos de la corporación y a las familias afectadas, anunciando movimientos sin consenso. Recuerdan que la residencia fue puesta en marcha gracias al esfuerzo conjunto del anterior gobierno local del PP y de la Xunta de Galicia, y subrayan que el centro «funcionou perfectamente ata que Cajoto decidiu impoñer uns prezos abusivos sen garantir axudas para quen non os puidera asumir».
El grupo popular rechaza frontalmente cualquier cesión o cambio de titularidad sin garantías claras: «Non apoiará ningún movemento sobre a titularidade da residencia mentres non se garanta un modelo de xestión municipal e axudas efectivas aos usuarios e non permitirá que a residencia se converta nunha moeda de cambio para financiar os caprichos propagandísticos, as obras mal executadas ou as festas preelectorais de Cajoto».
Castiñeira añade: «non nos fíamos do señor Cajoto. O único que pretende é desfacerse da residencia e utilizar eses recursos para seguir malgastando».
Ante esta situación, el PP de Foz exige la convocatoria urgente de una reunión con los portavoces de la corporación y con la plataforma de familiares de usuarios de la residencia. «Queremos que o alcalde explique cara a cara as súas intencións, e que escoite tamén a nosa posición, evitando así novas sorpresas ou máis episodios de desinformación».
Desde el grupo popular aseguran que seguirán defendiendo «un modelo de residencia público, municipal, accesible e digno», y critican lo que consideran un uso partidista y electoralista del centro por parte del actual alcalde.