El PP critica que «tanto PSOE como BNG seguen a dificultar o acceso á documentación e aos expedientes da Deputación de Lugo ao Grupo Provincial Popular co único fin de impedir o traballo de fiscalización sobre o goberno de José Tomé». El portavoz Antonio Ameijide lamenta que «todos estes impedimentos son a forma habitual de traballar de socialistas e nacionalistas, empeñados en poñer trabas e caracterizados por unha preocupante falta de transparencia. Vemos como insisten en poñer as máximas dificultades para que non poidamos denunciar todo o que fan mal».
Entre los expedientes solicitados por el PP que todavía no han sido entregados o puesto a disposición completos, según informan los populares, se encuentran la Relación de Postos de Traballo (solicitado el 19 de septiembre de 2023 y el 2 de diciembre de 2024); las certificaciones aprobadas y la documentación correspondiente a las obras de construcción y puesta en marcha de los centros de atención a mayores de A Pobra do Brollón, A Pontenova, Becerreá y Guitiriz; y el expediente completo de Mellora de Estradas Provinciais para 2025.
Ameijide señala que «a situación non é nova, xa que se repite dende hai meses e José Tomé incluso negouse a colaborar como se debe coa Valedora do Pobo ante a petición de amparo presentada polos populares sobre o veto de acceso a instalacións públicas provinciais». «Non hai dúbidas de que teñen moitas cousas que ocultar, xa que, do contrario, non terían ningún problema en facilitar toda a información que lles solicitamos dende o Grupo Provincial Popular e tamén a Valedora do Pobo», asevera.