Acisa reparte 10.000 bolsas inclusivas para acercar el comercio de Ribadeo a las personas con discapacidad visual

Visitaron varios negocios asociados —For Friends, Galán y Óptica Carreira— para entregar las bolsas directamente.
La iniciativa, pionera en España, cuenta con financiación de la Xunta y busca avanzar en la integración desde el comercio local

Acisa Ribadeo ha presentado una campaña inclusiva sin precedentes en España: la entrega gratuita de 10.000 bolsas de cartón rígido con texto en braille entre los comercios asociados. El objetivo es acercar el comercio local a las personas con discapacidad visual, fomentando la accesibilidad y la sensibilización desde el tejido empresarial.

La presentación tuvo lugar en las instalaciones de Acisa y contó con la participación de la directora xeral de Persoas con Discapacidade, Begoña Abeijón; el director xeral de Comercio, Gabriel Alén; el presidente del Consello Territorial da ONCE en Galicia, Carlos Fernández; el alcalde de Ribadeo, Dani Vega; las concelleiras Marta Saiz y Elena Sierra; y la presidenta y el gerente de Acisa, Carmen Cruzado y Jesús Pérez.

La presidenta de Acisa, Carmen Cruzado, explicó que «hoxe para nós é un día importante, porque ten lugar a presentación das novas bolsas que desde Acisa imos distribuír entre as nosas asociadas e asociados». Recordó que el reparto de material gratuito es una seña de identidad de la asociación y subrayó que «este lote de bolsas é moi especial, porque o que persegue é contribuír á integración das persoas con discapacidade visual».

Cruzado agradeció el respaldo institucional: «grazas á Dirección Xeral de Persoas con Discapacidade, á Dirección Xeral de Comercio, ao Concello de Ribadeo e á ONCE pola súa colaboración para levar adiante este proxecto».

El alcalde, Dani Vega, celebró que «Ribadeo e o seu comercio dan un paso máis coa edición e a presentación destas 10.000 bolsas», y destacó que «queremos procurar que a integración sexa real para todas as persoas con discapacidade visual mediante a compra nos comercios de Ribadeo». Añadió que esta iniciativa «fala ben de Ribadeo» e insistiu en que «o comercio tamén pode acoller, o comercio debe acoller».

Por su parte, el gerente de Acisa, Jesús Pérez, destacó que «estas novas bolsas, pioneiras en Galicia e en España, teñen un dos deseños máis fermosos que fixemos, que mostra a esencia de Ribadeo» y recordó que se trata de un producto duradero y reutilizable, que refuerza la estrategia de responsabilidad social de la entidad: «esta é unha pequena pedra nun longo camiño que emprendemos hai anos e que queremos seguir facendo medrar».

Tras el acto de presentación, la comitiva visitó varios negocios asociados —For Friends, Galán y Óptica Carreira— para entregar las bolsas directamente.