El alcalde destaca la necesidad de arreglar la carretera de la Costa
El Concello de Ribadeo ha solicitado a Turismo de Galicia colaboración para mejorar infraestructuras clave en el municipio y reforzar los eventos turísticos que se celebran a lo largo del año. El alcalde, Dani Vega, mantuvo una reciente reunión de trabajo con la Dirección Xeral de Turismo, en la que se abordaron diversas propuestas para seguir potenciando el turismo en la zona.
Uno de los principales puntos tratados fue la mejora de la carretera de la Costa. El regidor explicó que «todos somos conscientes do abandono desta estrada e tamén da variante de Rinlo. Temos que darlle unha solución ao problema do tráfico e da falta de aparcadoiros que ten Rinlo, xa que os coches póñense en calquera punto e iso está obstaculizando o día a día dos veciños e tamén ese tráfico que interrompe moito a vida cotiá da veciñanza».
Vega también destacó la importancia de mejorar la infraestructura para un turismo más ordenado y de calidad. «Queremos poñerlle unha solución ao turismo que está tendo Rinlo, e que non pode ser un turismo desordenado, senón todo contrario. Se queremos traballar nese turismo de calidade temos que poñer moita inversión para dar solucións, por exemplo, á variante de Rinlo», añadió.
Asimismo, recordó que ya se ha ejecutado una parte importante de la obra en la carretera de la Costa, concretamente el tramo que va de Vilaselán a Rinlo.
Otro de los puntos tratados en la reunión fue el apoyo económico para los eventos que Ribadeo organiza durante el año, como el Ribadeo Indiano. El regidor destacó que «pedimos colaboración económica para seguir dinamizando a vida de Ribadeo, ese turismo de calidade, ese turismo de todo ano. Ribadeo ten vida todo ano e sempre o dicimos. Grazas a esa colaboración podemos facer tantos eventos e así dinamizar Ribadeo».
Vega también informó sobre los avances en la creación de la oficina de turismo de Galicia en la antigua Casa Maseda. «Xa lle trasladamos os pasos todos a Turismo de Galicia, tamén pedimos agora a urxente ocupación, e ten que dar unha solución tamén a Dirección Xeral de Administración Local», explicó el alcalde.
Finalmente, Vega subrayó que la Xunta felicitó a Ribadeo por su crecimiento turístico en los últimos dos años. «O turismo de calidade de Ribadeo non é unha cousa deste goberno, é unha cousa de todos os gobernos, porque todos intentaron, e eu creo que o conseguiron, traballar nese turismo ordenado, nese turismo de calidade», concluyó el alcalde.