En Acisa Ribadeo quedó constituida la comisión de comercio, que tendrá como objetivos analizar los problemas y ventajas del sector comercial en la localidad, revisar las actividades organizadas y estudiar la posibilidad de unificar el calendario de aperturas y los horarios comerciales.
Forman parte de la comisión, como miembros voluntarios, Rocío Pertejo, Patricia Pérez y Susana Moreira; y como miembros natos: Carmen Cruzado, presidenta de Acisa; Felipe Fernández, secretario de la asociación; Manoli Torviso, tesorera y representante del sector comercial; Trinidad Otero y José Ramón Leal, en representación del comercio ribadense asociado; y Jesús Pérez, gerente de Acisa.
El gerente explicó que «a comisión é un órgano consultivo non vinculante» y que «calquera decisión ou acordo adoptados deberán ser ratificados pola xunta directiva e pola asemblea xeral de Acisa». También subrayó que «a comisión deberá reunirse ao menos unha vez ao ano».
La presidenta, Carmen Cruzado, dio la bienvenida a las nuevas integrantes y destacó: «Constituímos esta primeira comisión de traballo, a de comercio, un foro no que agardamos abordar todas aquelas cuestións de interese para o sector». Añadió que «esta é a primeira comisión que constituímos en Acisa Ribadeo. Agardamos ao longo dos vindeiros meses poder crear outras como a de hostalería e hoteis, servizos ou industriais». E hizo un llamamiento a los negocios asociados: «Aproveitamos para facer un chamamento aos negocios asociados para que dean o paso e poidamos contar con estes foros para traballar e cambiar impresións, porque son moi interesantes».
La primera reunión de la comisión de comercio, tras su constitución, será después del verano.