La formación nacionalista afirma que el texto está redactado, ha pasado la exposición pública y está listo para su aprobación definitiva
El BNG de Viveiro ha denunciado públicamente la falta de avances por parte del gobierno local del PP en relación con la nueva Ordenanza de Tenencia de Animales. Según explica la portavoz nacionalista Míriam Bermúdez, el texto fue elaborado durante el anterior mandato desde el área de Medio Ambiente, y ya superó el período de exposición pública, por lo que estaría listo para su aprobación definitiva.
Bermúdez asegura que se trata de «un paso adiante fundamental no benestar animal e na convivencia en espazos públicos, coa creación de zonas específicas para cans, a regulación da tenza responsable, o control de colonias felinas mediante o método CER, e un sistema de sancións graduado».
En sus palabras, «non entendemos por que o goberno do PP ten gardado nun caixón un documento tan necesario e que foi elaborado co máximo rigor técnico e legal. Cada día que pasa sen aprobar esta ordenanza é un día máis de incerteza para as persoas que conviven con animais e un retroceso nas políticas de benestar animal no noso concello».
La nacionalista añade que «o PP está a un paso tamén de retirar Seiramar como praia de uso compartido, increiblemente».
Desde el BNG destacan que la ordenanza regula la tenencia de perros potencialmente peligrosos, obliga a la identificación mediante microchip y contempla la creación de Zonas de Esparcimiento Canino (ZEC) en Celeiro, Nogueiras, Xunqueira, Seiramar y Covas.
«É responsabilidade do goberno local dar continuidade aos avances, non bloquealos por prexuízos partidistas», afirma Bermúdez.
El BNG anuncia que presentará un ruego en el próximo pleno ordinario para instar al gobierno municipal a incluir la ordenanza en el orden del día del pleno de junio, reclamando «un mínimo de responsabilidade e sentido común para non frear un avance que a veciñanza leva moito tempo esperando».